به مناسبت پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار شد.
به مناسبت پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ؛محفل ادبی همراه با شاهنامه خوانی در روز شنبه 19 اردیبهشت 1405 در کتابخانه عمومی امام علی (ع) گشت برگزار گردید.
در این محفل که شاعران و نویسندگان بومی و غیربومی حضور داشتند به این مناسبت شعر خوانی کردند.
ب
ورود به سیستم
ارسال پیغام
شماره تماسنکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.